Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

10 στιγμές τραγουδιών που πολύ με συγκινούν (1/10)

"Ο καθένας μας έχει εκείνους τους πολύ προσωπικούς του στίχους, τα γυρίσματα εκείνα στα τραγούδια που φέρνουν πάντα μια ιδιαίτερη συγκίνηση. Δεν μιλάμε για τραγούδια ολόκληρα, αλλά για στιγμές τραγουδιών, για μερικά δευτερόλεπτα που όσες φορές κι αν τ' ακούσεις κουβαλάνε την ίδια ανατριχίλα"

Η παραπάνω εισήγηση ανήκει στον Ηρ.Οικ. των Μουσικών Προαστίων, η ιδέα του οποίου πολύ μου άρεσε και την ξεπατικώνω.
Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι η ανατριχίλα μένει ίδια όσες φορές και ν' ακούσω τα αγαπημένα μου γυρίσματα των αγαπημένων τραγουδιών. Για το λόγο αυτό κάποια τα ακούω όταν η ανάγκη να τα ακούσω μου το επιβάλει.

Λοιπόν, δέκα στιγμές τραγουδιών με τυχαία σειρά και με την ελπίδα να βρεθούν στο γιουτιούμπ.



Αχ! Τόσο λίγο να βαστάξει
Τουτ’ η γιορτή κι η Πασχαλιά

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια αυτονόητο ότι η επιλογή είναι αυστηρά προσωπική και τελικά τα κριτήρια μας σε τόσο δύσκολες επιλογές είναι ουσιαστικά Άρρητα.
Λέω λοιπόν να παρακολουθώ τους δίσκους που θα αναφέρεσαι και να σημπληρώνω και την δική μου διαλογή αν δεν έχεις ενστάσεις.
Από το υπέροχο αυτό δίσκο εγώ ξεχωρίζω το "η ομίχλη μπαίνει από παντού στο σπίτι" με την Αρλέτα.
"..Σκιά ήταν ότι για Ζωή αγαπήθη.."
ή
"..σ'άξιζε εσένα αλλιώς να ζήσεις.."
χαράζουν βαθιά όταν τους ακούς.

χ