Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Μπιπ-μπιπ

Γήινοι, γεια σας

Είμαι, όπως είναι προφανές, ένας εξωγήινος επισκέπτης. Το όνομά μου δεν έχει σημασία, εξάλλου δεν θα μπορούσατε να το προφέρετε. Σας αρκεί να γνωρίζετε ότι έρχομαι από τον πλανήτη ΑΧΒΑΧ-5116 του αστερισμού Γκουζ-Γκούνη 69 και αποστολή μου είναι να ανακαλύψω νέους πλανήτες για αποικισμό. Δυστυχώς, για λόγους συμβατότητας των συστημάτων μου με τα πρωτόγονα δικά σας, δεν μπορώ να επισυνάψω τη φωτογραφία μου. Καλύτερα κιόλας, γιατί όσοι κακομούτσουνοι μου φαίνεστε εσείς, άλλο τόσο θα σας φαίνομαι εγώ. Για του λόγου το αληθές, μάθετε ότι έχω 4 χέρια, καθόλου πόδια αφού αιωρούμαι, ένα μεγάλο κίτρινο μάτι στο τετράγωνο κεφάλι μου, ένα τεράστιο στόμα (για να σας φάω) και μια πολύχρωμη καλοχτενισμένη φουντωτή ουρά.
Η αποστολή μου, μετά από 550 γήινα χρόνια διαγαλαξιακής εξερεύνησης με έριξε στον πλανήτη σας. Βασικά δεν είχα σκοπό να προσγειωθώ στον ασήμαντο πλανητάκο σας αλλά 171 έτη φωτός από εδώ έμεινα από ποζιτρονική υδραζίνη του βοηθητικού βαρυτικού προωστήρα αντι-ύλης. Τι σας λέω τώρα, ας πούμε ότι έμεινα από βενζίνη. Κατέβηκα λοιπόν στον πλανήτη σας, συγκεκριμένα στη χώρα σας, που μπορώ να βρω άφθονη μουσταλευριά. Με κατάλληλη επεξεργασία της μουσταλευριάς μπορώ να παράγω το καύσιμο που χρειάζομαι και να πάω στη δουλειά μου. Άδραξα πάντως την ευκαιρία να κάνω μια βόλτα για να ετοιμάσω μια αναφορά για το ασήμαντο είδος σας. Με τη βοήθεια του κβαντικού φωτοσυμπυκνωτή κυκλοφόρησα αόρατος στο οπτικό σας φάσμα. Μπήκα και βγήκα σε πολλά σπίτια σας, δοκίμασα τα φαγητά σας, σας παρακολούθησα την ώρα που αναπαράγεστε –αηδία- τράβηξα μάλιστα με μια απαρχαιωμένη συσκευή και ένα βίντεο, το οποίο σημείωσε μεγάλη επιτυχία σε τηλεοράσεις και εφημερίδες. Αν ήμουν γήινος θα γινόμουν σκηνοθέτης και θα χεζόμουν στο τάλιρο. Έχετε πάντως πολλές περίεργες συνήθειες για να περνάτε την ώρα σας, γούστο σας - καπέλο σας.
Πάνω που ετοιμαζόμουν να απογειωθώ πληροφορήθηκα ότι 7.000 Αρειανοί κατέλαβαν ένα αεροδρόμιο στην πόλη Θεσσαλονίκη. Δεν το ήξερα ομολογουμένως ότι οι Αρειανοί είναι κίτρινοι, νόμιζα ότι είναι μικρά πράσινα ανθρωπάκια. Μαζεύτηκαν και χοροπηδούσαν για να υποδεχτούν έναν άνθρωπο που κλωτσάει μια στρογγυλή ασπρόμαυρη σφαίρα.
Τι να πω πια γήινοι; Το έχετε τελείως χαμένο, κι εσείς και όλο το ηλιακό σας σύστημα. Σας στέλνω ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα σε τυχαία συχνότητα, μπας και το βρει κανένας αργόσχολος, και σας χαιρετώ.

Για την αποκρυπτογράφηση από τα ΑΧΒΑΧ-5116ιανά,

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό...

Ανώνυμος είπε...

Σου το λέω και εγώ γράφεις πολύ καλά αλλά όχιμόνο ελαφρια όπως νομίζεις αλλά σημαντικά θέματα τα πιάνεις και τα δίνεις με ένα πολύ ωραίο τρόπο
ΜΑΡΚΑΠΕ

ένας στρατολάτης είπε...

Μάρκο, πήρες το 50άρικο για να βάλεις σχόλιο ότι γράφω "ανυπέρβλητα, μοναδικά, συνταρακτικά". Τα έγραψες μισά και ως "ανώνυμος". Ξέχνα τα υπόλοιπα 50€.